Έσοδα πολλών χιλιάδων ευρώ για τους επώνυμους Έλληνες influencers του Instagram
- tempo team
- ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ
Πολύ μεγάλα είναι τα ποσά που χρεώνουν γνωστά ονόματα από την Ελλάδα για μια και μόνο διαφημιστική ανάρτησή τους στο Instagram. Παρουσιαστές, ηθοποιοί, τραγουδιστές, μοντέλα και αθλητές καταφέρνουν να προσελκύσουν μεγάλες εταιρείες, οι οποίες πληρώνουν αδρά προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», ο Σάκης Τανιμανίδης είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος Έλληνας influencer, καθώς χρεώνει για κάθε ανάρτησή του από 5.000 έως 8.000 ευρώ, έχοντας στον λογαριασμό του 961.000 followers.
Περίπου τα ίδια ποσά ζητάει η σύζυγός του Χριστίνα Μπόμπα για να μια διαφημιστική ανάρτηση στο λογαριασμό της. Έχοντας 713.000 ακολούθους, κοστολογεί στα 1.000 ευρώ ένα story, μια ανάρτηση στα 5.000 ευρώ, ένα post με βίντεο στα 6.000 ευρώ και έναν διαγωνισμό στα 7.000 ευρώ.
Στην τρίτη θέση της «χρυσής» λίστας φιγουράρει η Ιωάννα Μαλέσκου, αφού, έχοντας 217.000 followers, χρεώνει από 4.000 έως 7.000 ευρώ για μια απλή ανάρτηση, 6.000 ευρώ για ένα post με βίντεο, 1.000 ευρώ για ένα story και 7.000 ευρώ για έναν διαγωνισμό.
Από την πλευρά της, η Φαίη Σκορδά, με σχεδόν 1 εκατομμύριο ακολούθους, πληρώνεται με «πακέτα» αναρτήσεων, κοστολογώντας τις 6 στα 22.000 ευρώ, που σημαίνει ότι βάζει στην τσέπη περίπου 3.600 ευρώ για κάθε ανάρτηση.
Στην κορυφή της λίστας με τους πιο ακριβοπληρωμένους influencers του Instagram βρίσκεται η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία χρεώνει 3.000 ευρώ για κάθε ανάρτηση, καθώς και η Αλεξάνδρα Παναγιώταρου, που αξιώνει 1.200 ευρώ για κάθε post και 350 ευρώ για κάθε story.
Η εφορία καραδοκεί για αδήλωτα εισοδήματα
Κι ενώ τα ποσά για τους επώνυμους influencers είναι αστρονομικά, στο ΣΔΟΕ έχουν αρχίσει ήδη να αναζητούν αδήλωτα εισοδήματα από τις προωθητικές ενέργειες στο Instagram και στα υπόλοιπα social media.
Εκτός από τα μεγάλα ονόματα, υπάρχουν αυτή τη στιγμή πάρα πολλοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων, οι οποίοι εισπράττουν ποσά μεταξύ 1.200 ευρώ και 2.500 ευρώ μηνιαίως.
Σε πρώτη φάση, οι αρχές θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες των ελέγχων από τα προφίλ των επωνύμων, κοστολογώντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες και διασταυρώνοντας τα εισοδήματα που έχουν την τελευταία πενταετία με τα στοιχεία των εταιρειών.
Η πρόθεση που υπάρχει είναι να λάβει τέλος το πάρτι της φοροδιαφυγής ορισμένων χρηστών με αυξημένα έσοδα, ώστε στο εξής να κόβονται τα νόμιμα παραστατικά και να καταβάλλεται ο προβλεπόμενος ΦΠΑ.